понедељак, 5. септембар 2016.

Jednostavna suknja

Primetila sam da volite jednostavne, a efektne odevne predmete. Upravo sam ovih dana šila dve takve suknje. Devojčica iz komšiluka me je zamolila da joj sašijem suknju kao sa slike. 


Predložila sam joj šantung svilu. Šantung svila  je materijal koji drži formu  i kada sašijete suknju ne morate ispod da postavljate žipone od tila da bi dobili pufnast efekat. Svila će to odraditi sama za sebe. Kada šijem ove suknje potrebno mi je samo obim struka  i dužina. Tako za  suknju sa četiri falte u susret potrbno za širinu tri obima struka a za dužinu, duzina modela plus porub i dodaci za šav. Standardna širina materijala  je 140 cm. Pa smo  zajedno isplanirali da će devojčica uzeti  jedan dužni metar šantung svile.  Plan krojenja  se nalazi na slici ispod.


Dogovorile smo sa da ćemo suknju šiti  zajedno pa je sa njom došla i njena mlađa sestra. Ja sam odmah promenila svoj plan. Od dobijenog materijala sam rešila da sašijem suknje za njih obe.  Porub koji sam planirala da bude  pet centimetara sam smanjila na jedan centimetar, a pojas koji sam planirala da bude sa strane sam stavila dole. Tako da sam dobila parče svile 40*100 i od tog dela sam napravila suknju koju ću objaviti u sledećem postu.


Isekla sam materijal po krojnom planu. Pojas ojačala sa flizelinom. Proštepala sam bočne šavove i dobila površinu materijala koa mi je potrebna da sašijem suknju. Obim struka je 72 cm i treba dodati još 2 cm za komotnost modela. Znači od ukupne širine materijala kada sam oduzela 74cm dobila sam 120 cm za falte.
194-74=120


To sam ovako raspodelila. Falte se slažu u smeru strelice.


Falte sam složila i u gornjem delu ufircala. Falte se NE PEGLAJU.


 Prišila sam pojas zatim patent zatvarač sa strane. Proštepala  bočni šav.


Porub sam ručno odradila.

Na kraju, sa zadovoljstvom mogu da podelim sa Vama, kako suknja izgleda na modelu:



Нема коментара:

Постави коментар