четвртак, 18. септембар 2014.

Sitnice i još po nešto- STOLNJACI I SALVETE

Pitali ste me da li može nešto jednostavno?  Šta sve može da  sašije neko ko ume samo da šije ravno? Može mnogo toga.  Treba samo krenuti i ne plašiti se. Ja sam danas šila stolnjak i salvete. Veoma korisno, a i dopadljivo. Mnogima se dopalo. Da li bi vi voleli ,recimo da dobijete  to kao poklon? Sigurno bi voleli. Koliko puta ste razmišljali koju sitnicu kupiti nekome ko se tek uselio u stan, ili jednostavno idete kod nekoga, pa da ga obradujete? Ako znate da šijete samo ravno, evo ideje.
Za danas stolnjak i par salveta.
Kad god kupujem materijale u prodavnici, ja uvek pogledam i materijale za stolnjake i kuhinjske krpe. Nekad su to veseli i šareni dezeni, a nekad nešto diskretno. Pa u zavisnosti od prilike ja uvek imam rezervu. Ponekad imam prijatelje koji sami izaberu. Jednostavno kažu: Ovo mi se baš sviđa, ili, ja bih od ovog napravio ovo. Ti mi se baš sviđaju. Onda ja ne moram da razmišljam nego samo radim.
Materijal prvo ispeglam
Savijem ivicu kuda ću štepati i dobro prepeglam. Onda ivica bude ravna za sva vremena i ne deformiše se.


Dodatak za šav savijem još jednom, stavim pod stopicu i šijem. Mnogi imaju samo ovu standardnu stopicu. Onda treba voditi računa da ivica matrijala pređe 1 mm sredinu stopice, tako da igla štepa tačno po ivici šava.
Ja imam stopicu za ravno štepanje pa je postavim tako da ivica stopice ide po ivici materijala, a igla štepa baš kako treba

Na salvetama ponekad zaboravim da stavim traku za kačenje pa se vratim.




Нема коментара:

Постави коментар