недеља, 25. фебруар 2018.

Mladalačka mini suknja

U svojoj kolekciji krojeva uvek imam osnovne krojeve suknje, pantalona i haljine, pa tako kad naiđem na neku ideju da li u Burdi ili nekom drugom časopisu, ja izvagam da li mi je jednostavnije da doradim svoj kroj ili da izvadim kroj iz časopisa. Ovaj put sam videla prelepu suknju u Burdi 02/17 i rešila da sama napravim kroj za ovu suknju. 

Ovako izgleda moj kranji rezultat, a kako sam došla do njega pogledajte u redovima ispod. 



Burdini krojevi su sjajni i bez greške, ali su dati za osobe standardne građe. Dame treba da budu visoke 168cm, razlika između obima struka i obima bokova treba da je 24cm, a nijedna osoba kojoj ja šijem nema baš takve mere. E za njih ja napravim osnovi kroj i onda se igram dok ne dobijem ono što su oni zamislili.


Koje sam sve promene uradila.
Dužina mog osnovnog kroja je do kolena - Skratila sam ga za 10cm.
Pojas je širine 4cm i nalazi se tačo na sredini - Skratila sam sa gornje strane 2cm.
Prednji deo je sečen - Linija sečenja je ucrtana na prednjem delu
Sve izmene sam ucrtala na sledećoj slici.

Нема коментара:

Постави коментар