субота, 10. март 2018.

Zašto volim BURDU 2

Već sam pisala jedan članak zašto se radujem svakom izlasku Burde, mnogo modela, boja, lepote, dobrih krojeva, uputstava kako šiti koji materijal, koje igle koristiti, kako peglati i još mnogo toga. Mene najviše raduju slikovna uputstva. U poslednje vreme mnogo šijem budućim mamama i sve ama baš sve su usput donele omiljene farmerice da ih prilagodim njihovom stanju. Ako i vi imate takvih situacija evo vam uputstva iz Burde.
Na prednjem delu farmerica označite donji deo stomaka.

Na prednjem delu isečete po označenoj liniji ostavljajući dodatke za šavove, a na zadnjem delu uklonite samo pojas
Izmeriti obim gornje ivice prednjeg i zadnjeg dela
Od čvršćeg žerseja napraviti dupli valjak sa izbočenim prednjim delom. Oznaka "b"je obim zadnjeg dela, a oznaka "a" obim isečenog prednjeg dela
Prišiti elastični deo za farmerice.

U gornji deo uvući lastiš

SREĆNO
Još jednom napominjem, fotografije koje sam ovde koristila nisu moje nego sam ih pozajmila iz magazina BURDASTYLE.DE



Нема коментара:

Постави коментар