понедељак, 18. август 2014.

PATENT ZATVARAČ

Volim da  konstruišem, krojim i šijem odeću, i mislim da mi tu ništa nije teško. I ne samo odeću, nego i sve ostalo što se tiče tekstila. Nije mi teško uraditi ni neke manje ili veće prepravke. Međutim postoji nešto što ne volim, baš ne volim. To je  prišivanje patent zatvarača kada se pokida na farmericama. Kada vidim pokidan patent zatvarač ja bih ih najradije bacila


 Nije meni teško prišiti taj patent zatvarač, nego kad se stim šta sve moram da oparam na tim farmericama, a to rađeno tako kao da se nikada neće pokidati. No da ne dužim. Prvo oparam šlic i deo pojasa napred da bih skinula pokidani patent zatvarač. Skinem donji prelaz šlica i oparam opšivak šlica


Sada otkopčam patent zatvarač i jednu traku zatvarača čiodama pričvrstim za desnu stranu šlica.


Proštepam i zatvorim patent zatvarač



Levu stranu šlica preklopim preko desne Tako da sredina bude na sredini i prčvrstim čiodama.


Sada slobodnu traku patent zatvarača pričvrstim čiodama za levi opšivak.


Proštepam traku na opšivak ne zahvatajući pantalone

Otvorim šlic i patent zatvarač, a opšivak pričvrstim čiodama za pantalone

Proštepam do 3cm do kraja šlica


Sada postavim donji prelaz šlica prčvrstim čiodama i proštepam


Ponovo zatvorim patent zatvarač i čiodama pričvrstim tako da pri kraju uhvatim i donji prelaz šlica.
Proštepam sad i ona preostala 3cm zahvatajući i donji prelaz šlica

Sad proštepam i deo pojasa koji sam rasparala i gotovo.










Нема коментара:

Постави коментар