среда, 20. август 2014.

Sitnice i još po nešto- futrola za telefon

Kad god nešto šijem uvek mi preostane materijala. Uvek ga sklonim, kao zatrebaće za nešto. Mnogo puta mi smeta, pa kažem sad ću da ga bacim. E, a onda dođe tako po neki dan kad sve to prevrnem,  pregledam i  rešim šta ću da radim. Danas sam rešila da napravim par futrola za telefon.


Prvo  sam napravila najjednostavniju. Izmerila sam telefon dodala dodatke za šavove i dodatke za komotnost stavljanja telefona u futrolu, odsekla  odgovarajući komad materijala i onda krenula


Prepeglala sam materijal i savila gornju ivicu i proštepala


Sa lica sam proštepala gumicu



Savila na pola i proštepala


Odsekla sam suvišne končiće i moja prva futrola je gotova


Sledeću futrolu sam napravila poput pisma
Ovde sam odsekla dvostruki materijal, proštepala sa naličja, obrnula i prepeglala

Zatim sam savila i sa strane proštepala


Rešila sam malo i da je ukrasim uzela sam usku traku i jedno dugme


Traku sam savila nekoliko puta i kroz sredinu provukla čiodu


Zatim sam od trake formirala mašnu 


Kroz čiodu sam provukla dugme i ušila


Mašnu sam prišila za futrolu


Treću futrolu sam paspulirala
Odsekla sam dva komada materijala iste širine, ali različite dužine


Proštepala ih i raspeglala


Presavila na pola


Proštepala sa strane


Danas ovoliko, a sledeći put ko zna šta ću da uradim







Нема коментара:

Постави коментар